Pidin Onervan esittelyn vanhuspalvelujen tuottajalle ja ajattelin, että koska tämä sama kysymys: ”mikä se Onerva oikein on” toistuu niin usein, niin kirjoitetaan siitä tiivis blogi.
Mikä on Onerva omaisviestintä?
Mitkä ovat Onervan hyödyt?
Sujuva viestintä on ensiarvoisen tärkeää etenkin sosiaali- ja terveydenhuollossa. Viestinnän pitää toimia niin asiakkaiden, ammattilaisten, omaisten kuin 3. sektorin välillä. Heikko viestintä ja huono tilannekuva eri toimijoiden välillä onkin yksi isoimmista haasteista esimerkiksi vanhustenhoivassa.
Mitä hyötyä Onerva tuo tähän?
Kuka sitä kehittää / omistaa?
Onerva on 100% suomalainen tuote. Päämajamme on Jyväskylässä. Onervan kehitys on alkanut 2014 perustajien omaan tarpeeseen kun isovanhempamme olivat kotihoidossa ja tarvittiin parempi ratkaisu korvaamaan paperiset viestivihkot.
Missä Onerva on käytössä?
Onerva on Suomen suosituin pikaviestipalvelu sosiaalihuollossa, se on käytössä + 10 kunnassa ja useissa hoivayrityksissä ympäri Suomea Helsingistä Rovaniemelle. Asiakkaitamme ovat mm. Jyväskylän kaupungin kotihoito, Rauman vanhuspalvelut (kotihoito + palveluasuminen), Porvoon kotihoito, Siunsote, Helsingin kaupunki ja monet muut sote-palvelutuottajat kunnista yksityisiin palvelutuottajiin.
Mistä saan lisätietoa Onervasta? Voinko tutustua asiakasreferensseihin?
Saat lisätietoa pavleluistamme esimerkiksi tältä sivulta Onervan viestintäpalvelut vanhushoivaan
Kerromme mielellään lisää asiakasreferensseistä ja voitte aina haastatella meidän nykyisiä asiakkaita.
Voitte tutustua Onervaan myös oheisilta videoilta ja blogikirjoituksista:
Voit myös varata henkilökohtaisen etäesittelyn soittamalla tai lähettämällä sähköpostia minulle: ville at onervahoiva.fi / p. 050 326 49889. Kerron mielelläni lisää palvelustamme.
Ville
(se toinen Onervan perustajista)