Hoivayritys tai kunta - tule rakentamaan hoiva-alan tulevaisuutta.

Kutsumme niin yksityiset hoivapalvelutarjoajat kuin kunnat osallistumaan kanssamme rakentamaan ikääntyneiden ja vammaisten hoivan tulevaisuutta.
Hoiva-ala on suurten muutosten vallassa. Sote-muutos on pientä verrattuna siihen miten suurten ikäluokkien siirtyminen hoivan piiriin vaikuttaa. Toisaalta meillä on valtavat mahdollisuudet: luoda uusia toimintamalleja, poistaa turhia rasitteita ja valjastaa uusi teknologia käyttöömme.
Emme edes kuvittele tietävämme mitä teknologia tulevaisuudessa mahdollistaa. Mutta aiomme ottaa uteliaina selvää. Kokeillen. Tunnustellen. Keskustellen.
Kutsummekin teidät, hoiva-alan ammattilaiset ja edelläkävijät, mukaan tälle tutkimusmatkalle. Matkalle rakentamaan hoiva-alan tulevaisuutta.

Ota Onerva - omaisviestintä ilmaiseen koekäyttöön.

  • Tee seuraavasti
  • 1.
    Kysy omaisilta

    Tiedustele asiakkailta tai heidän omaisilta ketkä haluaisivat osallistua omaisviestintäpalvelun koekäyttöön.

    Onerva on tietoturvallinen tapa viestiä reaaliajassa omaisten, hoitajien ja asiakkaiden kesken. Se on yhtä helppoa kuin tekstiviestin lähettäminen eikä vaadi ohjelmistoasennuksia.

    2.
    Lähetämme tunnukset

    Lähetämme teille ja omaisille tunnukset Onervaan. Voitte aloittaa käytön välittömästi.

    Ette tarvitse laitteistoasennuksia tai uusia ohjelmia, pelkkä internet-selain riittää (esim. älypuhelin, tabletti, tietokone).

    3.
    Aloittakaa omaisviestintä

    Onerva on käyttövalmis heti kun saatte tunnukset.

    Läpinäkyvä viestintä rakentaa luottamusta hoivatyöhön, vähentää yhteentörmäyksiä ja sen avulla voidaan sitouttaa omaisia osallistumaan hoivaan.

Onerva omaisviestinnän hyötyjä.

Onerva on hoiva-alan helppokäyttöisin, nopein mutta samalla tietoturvallinen tapa viestiä omaisten, hoivapalvelutarjoajan sekä asiakkaan välillä.

Se säästää hoitajien aikaa, tuo turvaa asiakkaalle ja vähentää omaisten huolta.

Kirjaukset alle 30 sekunnin

Hoitajilta kuluu Onerva-kirjauksiin max. 30 sek./asiakas. Samalla säästyy usein tunteja joka viikko kun työllistävät puhelut jäävät pois vähentyvät.

Hoitajat voivat keskittyä hoivatyöhön, joka palvelee kaikkia osapuolia.

Avoimuus rakentaa luottamusta

Läpinäkyvä ja runsas viestintä rakentaa luottamusta asiakkaan, omaisten sekä hoivapalvelutarjoajan välillä.

Etenkin muutosvaiheessa, kun ikääntynyt asiakas siirtyy hoivan piiriin, on erityisen tärkeää viestiä avoimesti, myös silloin kun ei ole erityisen kriittistä asiaa.

Lisää kilpailuetua ja kustannussäästöjä

Tulevaisuudessa omaisviestintä tulee olemaan todennäköisesti kriteerinä kilpailutuksissa kun valitaan hoivapalvelutarjoajaa.

Jo nyt se tuo kilpailuetua markkinoilla. Puhumattakaan säästetyistä euroista kun hoitajat voivat keskittyä hoivatyöhön eikä viettää aikaa puhelimessa selvittämässä taas uutta yhteentörmäystä.

Omaisyhteistyö ja sitouttaminen

Tulevaisuudessa tulemme tarvitsemaan omaisia yhtenä hoivaresurssina. Hoiva-ammattilaisten rinnalla.

Meillä täytyy olla työvälineitä, joilla omaiset ja useat eri hoivapalvelutarjoajat voivat viestiä keskenään ja organisoida asiakkaan hoivaa. Onerva tarjoaa tähän jo nyt mahdollisuuden.

Löydät meidät täältä ole rohkeasti yhteydessä

  • Sepänkatu 4
    Jyväskylä
  • 050 326 4989
    Klo 8am - 16
  • info@onervahoiva.fi
    Aloita keskustelu

Ota Onerva käyttöön tai kysy lisätietoja

Send
 
Reset
 

Kiitos viestistäsi

* Please fill all fields correctly.